fredag 30 augusti 2013

Tips om bra volymshampoo (sponsrat inlägg)

Mitt hår är riktigt platt, tunt och just nu råttfärgat efter graviditeter.  Det är svårt att hitta bra shampoon men jag fick tips av en släkting om L'Oreals Volume Expand-serie. Denna serie säljs endast hos frisörer samt på nätet.




L'Oreals volume expand-shampoo har en mycket mild doft, en lagom löddrande känsla och är drygt när man har så tunt hår som jag. Shampoot fungerar verkligen på mitt hår. Faktiskt så bra att min egen mamma undrade om mitt hår hade blivit tjockare, men det har det verkligen inte.

I samma serie finns även balsam samt inpackning. Även inpackningen ger bra volym och ger håret en lätt känsla av saltvattenspray men inte kladdigt eller tungt på något sätt. Jag har svårt att hitta ett bra volymshampoo som inte gör att håret ser torrt ut samtidigt. L'Oreal Volume Expand fungerar perfekt för mig.

Hos min lokala frisör kostar L'Oreal Volume Expand shampoo 185 kronor. På www.bellbox.se kostar shampoot 156 kronor och klickas hem fraktfritt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar