fredag 25 juli 2014

Buzzador Finish Quantum

Jag är med i Buzzador där man då och då får chansen att prova nya produkter. Jag har bara varit med i en kampanj förut, för Gevalias Millicano-kaffe. Sedan dess är jag fast på Millicano och har helt skippat Nescafe så den kanpanjen blev lyckad för Gevalias del för mig och min familj.

Nu fick jag chansen till Buzzadoruppdrag nr 2. Denna gång för Finish Quantum maskindiskmedel. Det är smidiga maskindisktabletter som är inplastade och innehåller tre olika komponenter som ska ge ett extra bra diskresultat. Vi har provat tabletterna under några veckor nu och jag har även skänkt ett antal tabletter till släktingar som fått prova. Jag måste säga att tabletterna ger ett mycket bra diskresultat, kanske bättre än de YES-tabletter vi brukar använda.

Finish Quantum har fått jobba hårt hos oss i sommar med hårt smutsad grilldisk och täta diskningar när alla i familjen är hemma och orsakar smutsig disk hela dagarna. En nackdel med Finish Quantum är att tabletterna i början luktar mycket starkt. Man ska inte vara så rädd för detta. Doften avtar efter ett tag och den färdigdiskade disken luktar inte konstigt. Men det finns en liten förbättringspotential där tycker jag.

Överlag är Finish Quantum bra, de ger önskat resultat med jämn kvalitet. Det var kul att prova och jag rekommenderar både Finish Quantum och Buzzador.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar