onsdag 23 juli 2014

Härlig hudvård för sommar, sport och njutning

Huden får stå ut med en hel del under sommarens äventyr. Man badar i både salt- och sötvatten, solen tar en hel del. Jag tränar mer utomhus på sommaren och utsätter huden för både naturens krafter och många duschar. Ett märke som fungerar i vått och torrt är Nivea. Nivea är en av mina personliga favoriter. När jag var tonåring älskade jag att ta en del av studiebidraget till att köpa en alldeles ny blå metallburk med Niveakräm. Det älskar jag fortfarande men nu har jag utökat repertoaren till duschkräm, deodoranter och ansiktskräm.

Nivea kör en sommarkampanj som inspirerar till njutning och sommaräventyr. Den heter #BRINGITON och har en mycket inspirerande och peppande video till, titta nedan. Passa på att gå in på Niveas facebooksida också. Om man följer dem, vilket jag gör, kan man få massor av inspiration, tips och även delta i roliga tävlingar.

Glad sommar, bring it on!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar