fredag 22 november 2013

Sponsrad video - The Royal Concept - On Our Way

Idag var jag ute på långpromenad med en kompis som också fått barn ungefär samtidigt som jag. Det var riktigt råkallt ute trots att det var några plusgrader. Fuktig luft gjorde dock att jag var helt genomfrusen när jag kom in efter några timmar.

Då satt det fint med en varm dryck som värmde hela kroppen inifrån. Nu på hösten är det riktigt härligt med varm choklad. Marabou har lanserat en ny dryck som heter Marabou Choco Latte. Den är ett alternativ till kaffe och te och har härlig Marabousmak.

Man blandar pulvret i varm mjölk och efter omrörning får man ett härligt chokladskum på toppen.

Till en trött frusen hösteftermiddag passar det bra med musik. Marabou sponsrar gruppen "The Royal concept" med låten "On our way" som spelas i en lägenhet i Stockholm.  Jag lyssnar gärna på dem i min soffa tillsammans med en choco latte!

Detta är ett sponsrat inlägg

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar