tisdag 8 oktober 2013

Lindex startar onlinekollektion för män LXM


Nu som mammaledig blir det inte att jag shoppar så mycket kläder. När jag är hemma känns det onödigt att ta på sig finkläder även om jag såklart har hyfsade kläder varje dag. Ute på stan blir det alltid amningströja för att kunna mata lilla bebisen smidigt och diskret.

När jag så småningom ska börja jobba kommer det att behövas en stor garderobsuppdatering och jag riktigt längtar efter att få frossa i fina kläder. Men jag måste vänta tills kroppen kommit tillbaka till normal storlek igen. Vikten är det inga problem med, inte heller runt midjan, men över bysten är det lite svårare p.g.a. amningen J

Medan jag väntar på att få shoppa loss till mig själv kan jag alltid njuta av att få klä min lille i fina kläder. Lindex har jättefina babykläder av bra kvalitet. Vi har köpt och fått babykläder från Lindex till alla våra barn och de håller hur länge som helst och är riktigt mjuka. Här är ett set som vi fått i present till vårt senaste tillskott. Jättegosig kvalitet som passar på liten mjuk bebis.

 


På Lindex hemsida kan man klicka hem fina plagg till mamma och barn. Från den 14:e oktober kan även pappan enkelt nätshoppa underkläder och nattkläder i kollektionen LXM. Kläderna är hållbara både med avseende på klädernas kvalitet och på miljön.
 

Vi gillar Lindex, hela familjen, så inom kort är det inte omöjligt att det blir en stor beställning av kläder till oss allihop.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar