torsdag 17 oktober 2013

Desigual på Bubbleroom

Även om jag håller på att rensa hemma och försöker minimera garderoben än så länge så är det roligt att fönstershoppa på nätet.  Jag har inte kommit tillbaka till min vanliga form än och går mest hemma och skrotar i amningströjor och jeans. Inte så stor ide med finkläder när dagarna består av liten kräkig bebis, morotspureer, bananmos och annat. De större barnen bidrar med ketchupkladd och lera.

Men i vanliga fall jobbar jag på kontor och vill se välordnad ut på jobbet. Välordnad behöver inte betyda tråkig utan det kan vara kontorsmode med en extra twist.  Ett märke som kombinerar både elegans och sprallighet är Desigual. De har helt underbara färgglada kläder som piggar upp vilken kontorskostym som helst.

Som trebarnsmamma är jag nästan aldrig ensam. Att tillbtinga timmar i ett shoppingcentrum låterr sig helt enkelt inte göras. Därför är det extremt praktiskt att allt finns på nätet numer. Hos Bubbleroom finns ett stort urval av Desigualkläder redo att bara skickas hem med några klick. Superbra!

Favoriterna just nu är:


Desigual top Melia

Desigual Abrig Dable Coat







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar