tisdag 8 oktober 2013

Dagens rensning och övriga uppdrag

Min effektiva dag idag blev väl inte riktigt lika bra som gårdagen men såhär gick det med mina punkter:
  • Rensa ut 5 saker
Check: 1 gammalt läppstift och 1 provförpackning body lotion slängda. 1 pocketbok till loppislådan. 1 ansiktsmask (oöppnad present), 1 ansiktsvatten (oöppnad present) och 1 stor flaska bodylotion (oöppnad) till loppislådan.

  • Göra ett ärende
Ja. Varit på BVC samt bokat in ett besök hos en gammal släkting som gärna vill bli besökt.
  • Läsa på om investeringar och jämföra aktier med varandra
Här har jag inte gjort min läxa. Däremot har jag gjort månadssammanställning av vår ekonomi den senaste månaden och skrivit in kassabok i datorn. Plus lyssnat på dagens avsnitt av "en economistas podd" även om det är väldigt "light" ekonomi

  • Rensa ur papper eller sortera fotografier på datorn 10 minuter om dagen
Nej, här har jag inte heller uppfyllt målet även om pappersrensning har skett tidigare i veckan.

Måste sova mer för att orka vara riktigt effektiv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar