söndag 22 juni 2014

Dagens lista- resultatet

Dagen blev bättre sedan efter morgonens regn och kiss och drullande. Lakanen är tvättade och bytta och det blev så småningom uppehåll i vädret.

Målen och resultatet:

* Äta en portion frukt och en portion grönt per dag:
-nja. Jag åt grönsaker på frukostmackorna och drack ett glas juice. En sorglig hög med sönderkokta grönsaker på IKEA och nu på kvällen ett äpple.

* Äta vitamintablett
- jag minns inte om jag ätit tidigare idag så jag tog en nu på kvällen. Känns som om jag kan ha ätit runt 3 tabletter idag, för jag har tänkt tanken flera gånger men minns inte om det blev av. Senilvarning, eller kanske trebarnsmamma bara.

* Träna
- japp. Full pott med 30 minuters löpning/gång

* Städa och rensa
- Blev inget av med detta. Vi var på IKEA och sen storhandlade vi, med tre barn i släptåg på båda ställena. Har tvättat flera maskiner tvätt p.g.a. olyckan imorse och bäddat om. Sen orkade vi inte mer.

En ganska bra dag ändå. Barnen har haft det bra, det är det viktigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar